Ειδήσεις και News για Showbiz-gossip, Σειρές, Media & μουσική

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τέλη κυκλοφορίας 2017: Έμειναν στα σενάρια οι αλλαγές (Πίνακες)

Αλλαγές ήταν και πάνε, φαίνεται ότι ήταν αρκετή μια αλλαγή, αυτή του αρμόδιου για τα έσοδα υφυπουργού για να πάνε περίπατο οι όποιες ελπίδες είχαν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων για μείωση στα τέλη κυκλοφορίας του 2017.

Τέλη κυκλοφορίας 2017: Έμειναν στα σενάρια οι αλλαγές (Πίνακες)

Αλλαγές ήταν και πάνε, φαίνεται ότι ήταν αρκετή μια αλλαγή, αυτή του αρμόδιου για τα έσοδα υφυπουργού για να πάνε περίπατο οι όποιες ελπίδες είχαν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων για μείωση στα τέλη κυκλοφορίας του 2017.\r\n\r\nΤρεις είναι οι κατηγορίες των μεγάλων χαμένων από το διαφαινόμενο πάγωμα των τελών κυκλοφορίας. Οι πρώτη κατηγορία περιλαμβάνει τους λιγότερο χαμένους, τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων από το 2007 μέχρι το 2010 που καθώς δεν θα υπολογιστούν όπως όλα δείχνουν τα τέλη τους με βάση τους ρύπους, δεν θα έχουν και την ελάφρυνση των περίπου 10 ως 15 ευρώ που προέκυπτε για τους περισσότερους.\r\n\r\nΗ δεύτερη μεγάλη κατηγορία ιδιοκτητών αυτοκινήτων που χάνουν είναι όσοι έχουν αυτοκίνητο από το 2000 ως το 2005 και που σύμφωνα με τα σενάρια που κυκλοφορούσαν τον τελευταίο καιρό θα είχαν σημαντική ελάφρυνση.\r\n\r\nΟι πλέον ζημιωμένοι είναι όσοι ανήκουν στην τρίτη κατηγορία, όσοι έχουν αυτοκίνητο πριν το 2.000 και που θα είχαν εκπτώσεις ως και 500 ευρώ ή 40%.\r\n\r\nΚερδισμένοι από το πάγωμα είναι όσοι έχουν καινούργιο αυτοκίνητο με εκπομπές ρύπων από 80 ως 89 γραμμάρια, καθώς δεν πέφτει, αν ισχύσει το πάγωμα, το όριο ατέλειας και έτσι δεν θα πληρώσουν ούτε και φέτος τέλη.\r\n\r\nΟι πλέον κερδισμένοι είναι όσοι έχουν αυτοκίνητο άνω των 1.928 κυβικών και ειδικά όσοι έχουν καινούργιο και ακριβό αυτοκίνητο που με βάση τα λεγόμενα του πρώην υπουργού θα πλήρωναν αυξημένα τέλη.\r\n\r\nΙδού λοιπόν οι τιμές που θα ισχύσουν:

\r\n\r\n

\r\n \r\n
\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

Κυβικά Πριν το 2000 Από 2001 ως 2005 Από 2006 ως το 2010
301-785 55 55 55
786-1.071 120 120 120
1.072-1.357 135 135 135
1.358-1.548 225 240 255
1.549-1.738 250 265 280
1.739-1.028 280 300 320
1.929-2.357 615 630 690
2.358-3.000 820 840 920
3.001-4.000 1.025 1.050 1.150
4.001 και άνω 1.230 1.260 1.380

\r\n

Από εδώ και πέρα τα τέλη υπολογίζονται βάσει ρύπων και από τη στιγμή που παγώνουν στα επίπεδα του 2016 τα τέλη θα είναι:

\r\n\r\n

\r\n \r\n \r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

Εκπομπές ρύπων Τέλη ανά γραμμάριο ρύπων Από Έως
0-90 0 0 0
91-100 0,90 82 90
101-120 0.98 99 118
121-140 1,20 145 168
141-160 1,85 261 296

\r\n

Στην περίπτωση της χρέωσης με βάση τους ρύπους κυκλοφόρησε το σενάριο αύξησης για τα αυτοκίνητα που εκπέμπουν πάνω από 160 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα, σενάριο που παγώνει όπως όλα δείχνουν, μαζί με τα υπόλοιπα.

\r\n

Κατά τα άλλα και καθώς δεν υπάρχει η παραμικρή επίσημη ανακοίνωση ας περιμένουμε να ανοίξει η εφαρμωγή του taxisnet  για να δούμε και τα οριστικά ποσά.\r\n\r\nnewsit.gr

Ακολουθήστε το Alterinfo στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
PRODUCED BY WHISKEY