Ειδήσεις και News για Showbiz-gossip, Σειρές, Media & μουσική

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι Ισπανοί αποχωρούν από την κατασκευή των οδικών αξόνων στην Ελλάδα

Ραγδαίες μετοχικές ανακατατάξεις προκαλούν οι εξελίξεις στους καθηλωμένους αυτοκινητοδρόμους αποκαλύπτοντας τις συγκρούσεις αλλά και την διαφορετική κουλτούρα μεταξύ των συνεταίρων που ενώθηκαν σε περίοδο παχιών αγελάδων για τα μεγάλα έργα.

Οι Ισπανοί αποχωρούν από την κατασκευή των οδικών αξόνων στην Ελλάδα

Ραγδαίες μετοχικές ανακατατάξεις προκαλούν οι εξελίξεις στους καθηλωμένους αυτοκινητοδρόμους αποκαλύπτοντας τις συγκρούσεις αλλά και την διαφορετική κουλτούρα μεταξύ των συνεταίρων που ενώθηκαν σε περίοδο παχιών αγελάδων για τα μεγάλα έργα.

\r\nΣύμφωνα με πληροφορίες διαζύγιο στο κατασκευαστικό κομμάτι των έργων παίρνουν οι Ισπανοί από την Ιόνια Οδό και τον Ε65 που κατασκεύαζαν με την ΓΕΚ-Τέρνα του κ. Γιώργου Περιστέρη.\r\n\r\nΤα δύο έργα που πέρασαν δια πυρός και σιδήρου τους τελευταίους μήνες και μόλις πρόσφατα οι τράπεζες έδωσαν το πράσινο φως για την συνέχιση της Ιονίας Οδού, ταρακούνησαν τις λεπτές ισορροπίες που υπήρχαν από την πρώτη στιγμή μεταξύ της ΓΕΚ-Τέρνα και των Ισπανικών ομίλων Dragados και Ferrovial.\r\n\r\nΤα καλύτερα εστιατόρια στο πιάτο σου με έκπτωση έως 50%!\r\n\r\nΕίναι χαρακτηριστικό ότι οι δύο πλευρές έφτασαν το 2008 μέχρι τα δικαστήρια για να επιλύσουν τις διαφορές τους.\r\n\r\nΤο πάγωμα των έργων, τα πισωγυρίσματα των κυβερνήσεων την τελευταία διετία και η οικονομική κρίση έφεραν στην επιφάνεια τις γκρίνιες και την δυσφορία των Ισπανών που δεν φημίζονται για την ευκολία στις συνεργασίες τους. Ανάλογη κατάληξη φαίνεται να υπάρχει από καιρό και στην Ολυμπία Οδό καθώς από εκεί έχουν εγκαταλείψει την κατασκευή οι Γάλλοι της Vinci.\r\n\r\nΚύκλοι του υπουργείου Υποδομών σημείωναν στο newmoney.gr ότι οι Ισπανικές εταιρείες δεν αποχωρούν ολοσχερώς από τα έργα καθώς θα παραμείνουν στις εταιρείες που έχουν την παραχώρηση των οδικών αξόνων δηλαδή στα σχήματα που λειτουργούν και διαχειρίζονται  τους αυτοκινητοδρόμους για τα επόμενα 30 χρόνια.\r\n\r\nΤις εξελίξεις στα δύο έργα είχαν σχεδόν προεξοφλήσει οι συνεχείς αναβολές αλλά και η μεγάλη καθυστέρηση στην σύναψη συμφωνίας για την επανεκκίνηση των έργων, η οποία σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στην δυστοκία των τραπεζών.\r\n\r\nΆλλες πληροφορίες αναφέρουν  ότι ένας επιπλέον λόγος ήταν ότι οι Ισπανοί πίεζαν μέχρι την τελευταία στιγμή για αύξηση του ποσού των αποζημιώσεων, οι οποίες τελικά θα φτάσουν για την Ιόνια Οδό στο διόλου ευκαταφρόνητο επίπεδο των 106,5 εκ. ευρώ και για τον Ε65 στα 83,4 εκ. ευρώ.\r\n\r\nΣτελέχη τεχνικών εταιρειών εκτιμούν ότι η ΓΕΚ –Τέρνα που καθίσταται ο απόλυτα κυρίαρχος των δύο παραχωρήσεων, δύσκολα θα μπορέσει να σηκώσει το βάρος της κατασκευής τους, κάτι που δεν αποκλείουν να φέρει και άλλη εταιρεία στα έργα.\r\n\r\nΤο υπουργείο Υποδομών στα τέλη Ιουλίου ενέκρινε πίστωση ύψους 25,8 εκ. ευρώ στην Ιόνια Οδό (κατασκευάζει το Αντίρριο-Γιάννενα και ανακατασκευάζει το κομμάτι του ΠΑΘΕ από Μεταμόρφωση έως Σκάρφεια) για να ξεκινήσουν κάποιες πρόδρομες εργασίες,.\r\n\r\nΕντός των ημερών αναφέρουν πληροφορίες από την εταιρεία θα υπάρξει χρηματοδότηση και για τον Ε65. Πρόκειται για ένα έργο που διασώθηκε κουτσουρεμένο κατά 50% και κατόπιν ισχυρών πιέσεων που ασκήθηκαν στην κυβέρνηση παρά την γενική ομολογία ότι ο νέος σχεδιασμός είναι «τυφλός» και αποκαλύπτει την μεγάλη προσπάθεια να γίνει όπως –όπως το έργο.

Ακολουθήστε το Alterinfo στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
PRODUCED BY WHISKEY