Ειδήσεις και News για Showbiz-gossip, Σειρές, Media & μουσική

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΚΟΣΜΟΣ

Επιτέλους! Εφευρέθηκαν τα πραγματικά φωτόσπαθα (vid)

Φίλοι των Star Wars ανά τον κόσμο... κρατήστε την αναπνοή σας! Σε λίγο καιρό θα μπορείτε κι εσείς να είστε ένας ιππότης Jedi. Με το φωτόσπαθο και τα όλα του...

Επιτέλους! Εφευρέθηκαν τα πραγματικά φωτόσπαθα (vid)

Φίλοι των Star Wars ανά τον κόσμο… κρατήστε την αναπνοή σας! Σε λίγο καιρό θα μπορείτε κι εσείς να είστε ένας ιππότης Jedi. Με το φωτόσπαθο και τα όλα του…\r\n\r\nΓιατί όπως έγραψαν στο επιστημονικό περιοδικό Nature επιστήμονες από το Harvard και το MIT, ανακάλυψαν τον τρόπο για να φτιάξουν το πραγματικό φωτόσπαθο!\r\n\r\nΜάλιστα την ανακάλυψη την έκαναν κατά λάθος (αλήθεια θα έψαχνε κανείς επί τούτου να φτιάξει το φωτόσπαθο όταν δεν έχουμε ακόμη βρει πιο στοιχειώδη πράγματα όπως τη θεραπεία κατά του AIDS ή του καρκίνου;).\r\n\r\nΟι φυσικοί υπόσχονται λοιπόν πραγματικά όπλα σαν αυτά που όπλισαν το χέρι του Luke Skywalker.\r\n\r\n”Oι περισσότερες γνωστές σε μας ιδιότητες του φωτός σχετίζονται με το γεγονός ότι τα φωτόνια δεν έχουν μάζα και δεν αλληλεπιδρούν” λέει ο φυσικός του Harvard, Mikhail Lukin. “Αυτό που κάναμε ήταν δημιουργήσουμε ένα ειδικό μέσο εντός του οποίου τα φωτόνια αλληλεπιδρούν τόσο έντονα που τελικά συμπεριφέρονται σαν να έχουν μάζα και δένονται για να σχηματίσουν μόρια” προσθέτει.\r\n\r\nΙδού λοιπόν ο δρόμος για το πρώτο πραγματικό φωτόσπαθο.\r\n\r\nΒέβαια οι επιστήμονες δεν έχουν ακόμη ξεκινήσει την παραγωγή του φωτόσπαθου αλλά υπόσχονται ότι θα είναι στα καταστήματα περί τα Χριστούγεννα του 2015.\r\n\r\nΑ, ένα τελευταίο πρόβλημα: ακόμη δεν έχουν βρει τρόπο να κάνει το φωτόσπαθο το χαρακτηριστικό THHHHHHWWWWOM! ήχο του…\r\n\r\nhttp://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=C-DeI3ohVbY

Ακολουθήστε το Alterinfo στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ