Ειδήσεις και News για Showbiz-gossip, Σειρές, Media & μουσική

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΕΛΛΑΔΑ

‘Ερχονται αλλαγές σε ΚΟΚ και διπλώματα οδήγησης

Αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) αλλά και στον τρόπο χορήγησης των διπλωμάτων όπως και στον τρόπο επιλογής των εξεταστών προανήγγειλε ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοίδης.

‘Ερχονται αλλαγές σε ΚΟΚ και διπλώματα οδήγησης

Αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) αλλά και στον τρόπο χορήγησης των διπλωμάτων όπως και στον τρόπο επιλογής των εξεταστών προανήγγειλε ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοίδης.\r\n\r\nΌπως ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου στο πλαίσιο του Άτυπου Συμβουλίου, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο με βασικό θέμα την οδική ασφάλεια, μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται να δοθεί σε δημόσια διαβούλευση η πρόταση του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.\r\n\r\nΟι αλλαγές αυτές περιλαμβάνονται στο στρατηγικό σχέδιο του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για την βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Μάλιστα η νομοπαρασκευαστική επιτροπή του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών έχει επεξεργαστεί 40 άρθρα του ΚΟΚ στην κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού και της αναθεώρησής του.\r\n\r\nΣύμφωνα με πληροφορίες θα υπάρχει μείωση στα πρόστιμα τροχαίων παραβάσεων, τα οποία όμως δε θεωρούνται ότι σχετίζονται άμεσα με την πρόκληση ατυχημάτων.\r\n\r\nΕπίσης, το υπουργείο Υποδομών έχει θέσει υπό επεξεργασία νέο θεσμικό πλαίσιο και την οργάνωση της πολιτείας των εξετάσεων των υποψηφίων οδηγών, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί άμεσα. Ειδικότερα ως προς τις εξετάσεις, αλλαγές θα υπάρξουν στην επιλογή των εξεταστών ώστε να είναι πιστοποιημένοι και η διαδικασία απολύτως διαφανής.\r\n\r\nΑσφάλεια αυτοκινήτου ΧΩΡΙΣ μεσάζοντες ΧΩΡΙΣ κρυφές χρεώσεις. Ασφαλιστείτε τώρα!\r\n\r\nΠαράλληλα ολοκληρώθηκε η συγγραφή νέων εγχειριδίων για τους υποψήφιους οδηγούς όλων των κατηγοριών οχημάτων, καθώς επίσης και η δημιουργία μηχανογραφικής εφαρμογής για την εποπτεία του έργου των εξετάσεων.\r\n\r\nΕπίσης προωθείται η μηχανοργάνωση της λειτουργίας των σχολών εκπαίδευσης και των υπηρεσιών Μεταφορών των περιφερειών της χώρας, με στόχο την καλύτερη εποπτεία, απλοποίηση και μείωση των γραφειοκρατικών διαδικασιών.\r\n\r\nΣε ότι αφορά τα θανατηφόρα ατυχήματα τα τελευταία χρόνια έχει καταγραφεί σημαντική μείωση στα τμήματα των εθνικών οδών που λειτουργούν με το σύστημα παραχώρησης σε σχέση με την προ της έναρξης παραχώρησης περίοδο.\r\n\r\nΠάντως, στις εργασίες του συμβουλίου, ετέθη η ανάγκη χάραξης μιας ευρωπαϊκής στρατηγικής για την οδική ασφάλεια με σκοπό την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων και την ελαχιστοποίηση των θανάτων και των τραυματισμών.\r\n\r\nΕιδικότερα, όπως ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών, Μιχ. Χρυσοχοίδης μπορεί τα τελευταία χρόνια τα επίπεδα της οδικής ασφάλειας στην ΕΕ να βελτιώνονται συνεχώς ως αποτέλεσμα στοχευμένων πολιτικών, στρατηγικών και ενεργειών, που αφορούν στο τρίπτυχο «υποδομή – όχημα – οδηγός», ωστόσο πολλά είναι αυτά που μπορούν και πρέπει να γίνουν, «καθώς η σωτηρία έστω και μιας ανθρώπινης ζωής» επιβάλει εγρήγορση όλων.\r\n\r\n«Είναι κοινός τόπος, πως οι οδικές μας υποδομές θα πρέπει να κατασκευάζονται, συντηρούνται και διαχειρίζονται με βάση τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας και λαμβάνοντας υπόψη όλους τους χρήστες της οδού» σημείωσε και πρόσθεσε πως «Ε.Ε. και κράτη μέλη καλούνται να συνεργαστούν στενά στην κατεύθυνση της ανάπτυξης και εφαρμογής κοινών σχεδιαστικών προτύπων οδικών δικτύων και επιμέρους στοιχείων αυτών, ιδιαίτερα όσον αφορά νέες τεχνολογίες. Η διαλειτουργικότητα αποτελεί προϋπόθεση στον αγώνα μας».\r\n\r\nΕπίσης, ο υπουργός ανέφερε πως ο κατάλληλος σχεδιασμός των δικτύων μπορεί να αποτρέψει ατυχήματα και να μειώσει την επίδραση της παραμέτρου «οδηγός» και να «προσπεράσει» το ανθρώπινο λάθος. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς και γενικότερα βελτίωση συμπεριφοράς του χρήστη της οδού μιας και αποτελούν , όπως είπε, βασικό κεφάλαιο.\r\n\r\nΠαράλληλα, πρόσθεσε, ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται και στα ζητήματα αστυνόμευσης και επιβολής των κανόνων για την ασφαλή κυκλοφορία οχημάτων. Επεσήμανε το πόσο σημαντική είναι η διασυνοριακή ανταλλαγή πληροφοριών γι αυτά τα ζητήματα και η δημιουργία πανευρωπαϊκής βάσης δεδομένων, ώστε να διασφαλιστεί ισότιμη μεταχείριση των οδηγών σε ζητήματα παραβατικότητας, και να ενισχυθούν οι πολιτικές στον τομέα.\r\n\r\nΕπιπλέον θα πρέπει να δημιουργηθεί και το κατάλληλο πλαίσιο και να ενισχυθούν οι τεχνικοί έλεγχοι των οχημάτων, ώστε να πλησιάσουμε ακόμη πιο κοντά στο όραμα των μηδενικών θανάτων στους δρόμους της ΕΕ.\r\n\r\nΠάντως, όπως δήλωσε ο Έλληνας υπουργός για να υλοποιηθούν τα μέτρα χρειάζονται και τους απαραίτητους οικονομικούς πόρους. «Στην κατεύθυνση αυτή, απαιτείται κάθε φορά που προγραμματίζουμε επενδύσεις για τα οδικά δίκτυα, να προσέχουμε την παράμετρο επενδύσεις για την οδική ασφάλεια. Η ΕΕ μέσω του χρηματοδοτικού μηχανισμού CEF, αλλά και των διαρθρωτικών ταμείων δίνουν προτεραιότητα σε παρεμβάσεις, που σχετίζονται με ασφάλεια, σύγχρονα δίκτυα και ευφυή συστήματα μεταφορών» είπε ο κ. Χρυσοχοϊδης.\r\n\r\nΜάλιστα, σε ότι αφορά τα έργα συντήρησης των αυτοκινητοδρόμων της χώρας μας , όπως ο ίδιος είπε, ζήτησε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή 500 εκατ. ευρώ για την ερχόμενη 6ετία.\r\n\r\nΑπό την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της ΕΕ και επίτροπος Μεταφορών Σιμ Κάλλας επεσήμανε ότι έχουν ήδη προϋπολογιστεί 200 εκατομμύρια ευρώ από τα ομόλογα έργων για τη χρηματοδότηση τριών πιλοτικών έργων υποδομής στην Ευρώπη.\r\n\r\nΠηγή: real.gr

Ακολουθήστε το Alterinfo στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
PRODUCED BY WHISKEY