Ειδήσεις και News για Showbiz-gossip, Σειρές, Media & μουσική

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΕΛΛΑΔΑ

Το λιμάνι του Πειραιά στο top 10 της Ευρώπης

Ανεβάζει τις μετοχές του στο ευρωπαϊκό λιμενικό σύστημα το λιμάνι του Πειραιά, αφού το 2012 έσπασε το ρεκόρ όλων των εποχών στη διακίνηση containers, και από τα 1,650 εκατ. teu που έπιασε το 2011, έφτασε το 2012 τα 2,734 εκατ. teu (από κοινού ΣΕΠ και ΟΛΠ).

Το λιμάνι του Πειραιά στο top 10 της Ευρώπης

Ανεβάζει τις μετοχές του στο ευρωπαϊκό λιμενικό σύστημα το λιμάνι του Πειραιά, αφού το 2012 έσπασε το ρεκόρ όλων των εποχών στη διακίνηση containers, και από τα 1,650 εκατ. teu που έπιασε το 2011, έφτασε το 2012 τα 2,734 εκατ. teu (από κοινού ΣΕΠ και ΟΛΠ).\r\n\r\n3 βήματα για να αποκτήσετε κι εσείς μηχανή Nespresso στο γραφείο σας!\r\n\r\nΜάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία για τη διακίνηση containers στα ευρωπαϊκά λιμάνια που διαθέτει η ESPO, εάν οι τάσεις που καταγράφηκαν κατά το α΄ εξάμηνο του 2012 παραμείνουν και στο β΄ εξάμηνο, το λιμάνι του Πειραιά θα ανέβει στην έβδομη θέση, ενώ σε κάθε περίπτωση βρίσκεται στην πρώτη δεκάδα.\r\n\r\nΕιδικότερα, η Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε. (Cosco) ξεπέρασε το στόχο που είχε θέσει για το 2012 αφού έφτασε τα 2,108 εκατ. teu από 1,188 εκατ. teu το 2011, σημειώνοντας αύξηση κατά 76,5%.\r\n\r\nΑπό την πλευρά του ο ΟΛΠ στον προβλήτα Ι που διαχειρίζεται κατέγραψε αύξηση στη διακίνηση containers κατά 27,5% σε σχέση με το 2011. Πιο συγκεκριμένα στον προβλήτα Ι του Νέου Ικονίου του ΟΛΠ Α.Ε. διακινήθηκαν 625.914 teu το 2012 έναντι 490.904 το 2011.\r\n\r\nΌπως σημειώνει ο ΟΛΠ τα μεγέθη φορτίων αφορούν ενιαία τη φορτοεκφόρτωση εγχώριων και transshipment εμπορευματοκιβωτίων, εμφόρτων και κενών. Αύξηση 12% υπήρξε επίσης και στην πληρότητα των χώρων επί του Προβλήτα Ι.\r\n\r\n«Η αύξηση κατά 27,5% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, σε μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά, λόγω της μείωσης των ελληνικών εισαγωγών και λόγω των προβλημάτων των διεθνών μεταφορέων παγκοσμίως, θεωρείται για τα συμφέροντα του ΟΛΠ Α.Ε. ως εξαιρετικά σημαντική, αφού ήδη τα αναμενόμενα οριστικά στοιχεία της κρουαζιέρας και της διακίνησης αυτοκινήτων φαίνεται ότι κινήθηκαν το 2012 επίσης θετικά», σημειώνεται χαρακτηριστικά από την εταιρεία.\r\n\r\nΟι προοπτικές \r\n\r\nΜάλιστα, αντίθετα με τις μέτριες προοπτικές που έχουν τα ευρωπαϊκά λιμάνια και για το 2013, λόγω της κρίσης που μαστίζει τη Γηραιά Ηπειρο, το λιμάνι του Πειραιά φαίνεται ότι θα κάνει νέο ρεκόρ. Ειδικότερα ο στόχος που έχει θέσει η ΣΕΠ για φέτος είναι να φτάσει στα 2,5 εκατ. teu περίπου στο τέλος της χρονιάς. Κυρίαρχο ρόλο στη νέα αύξηση της διακίνησης containers για το 2013 για τη ΣΕΠ είναι η ολοκλήρωση της πρώτης φάσης των επενδύσεων στο νέο προβλήτα ΙΙΙ, ένα κομμάτι του οποίου θα κάνει την επίσημη πρώτη του τον ερχόμενο Ιούνιο, αλλά και οι εμπορικές συμφωνίες που έχει ήδη κλείσει (HP) αλλά και που διαπραγματεύεται, λόγω και της έλευσης του εμπορικού σιδηρόδρομου στο λιμάνι.\r\n\r\nΣτα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνεται και η επέκταση του Logistic center που έχει ήδη στην ελεύθερη ζώνη του λιμανιού. Πρόκειται για μια υπερσύγχρονη αποθήκη έκτασης 7.000 τ.μ. Η επόμενη φάση είναι η επέκταση στα τουλάχιστον 35.000 τ.μ. ώστε να έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει όλες τις εμπορικές συμφωνίες που έχει ήδη υπογράψει, αλλά και αυτές που βρίσκονται στα «σκαριά».\r\n\r\nΣημειώνεται ότι μόλις ολοκληρωθούν οι επενδύσεις της ΣΕΠ συνολικού ύψους 400 εκατ. ευρώ στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ θα φτάσει να έχει ετήσια δυνατότητα διακίνησης containers τα 3,6 εκατ. teu.\r\n\r\nΘετικά όμως είναι τα μηνύματα που έρχονται και από τον ΟΛΠ για τον προβλήτα Ι χωρητικότητας 1 εκατ. teu το κόστος του οποίου ξεπέρασε τα 160 εκατ. ευρώ. Ο ΟΛΠ υπογραμμίζει ότι ήδη και μέσα από τα νέα λειτουργικά και εργασιακά δεδομένα και διαπραγματεύσεις με διεθνείς μεταφορείς εκτιμά ότι το 2013 θα αποτελέσει το έτος της πλήρους δραστηριοποίησης του στο χώρο των εμπορευματοκιβωτίων.

Ακολουθήστε το Alterinfo στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
PRODUCED BY WHISKEY