Ειδήσεις και News για Showbiz-gossip, Σειρές, Media & μουσική

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΕΛΛΑΔΑ

Γερμανοί Πράκτορες: Η Ελλάδα επιστρέφει

«Η Ελλάδα επιστρέφει», με αυτή τη φράση ο πρόεδρος της Ένωσης των Γερμανικών Τουριστικών Γραφείων έδωσε το στίγμα για τη φετινή τουριστική σεζόν.

Γερμανοί Πράκτορες: Η Ελλάδα επιστρέφει

«Η Ελλάδα επιστρέφει», με αυτή τη φράση ο πρόεδρος της Ένωσης των Γερμανικών Τουριστικών Γραφείων έδωσε το στίγμα για τη φετινή τουριστική σεζόν.\r\n\r\nΚάνε νέα σύνδεση χωρίς να αλλάξεις αριθμό και κέρδισε!\r\n\r\nΗ δήλωση αυτή ήρθε μια μέρα μετά την παρότρυνση του γερμανού υπουργού Οικονομικών, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, προς τους Έλληνες, να συνεχίσουν με συνέπεια τον δρόμο που συμφωνήθηκε και να μην ανησυχούν. Η γραμμή, που χάραξε ουσιαστικά η καγκελάριος Μέρκελ στις αρχές του μήνα από το Βερολίνο, καλώντας του Γερμανούς να επισκεφτούν την Ελλάδα για διακοπές, φαίνεται να ακολουθείται από τους αξιωματούχους της χώρας.\r\n\r\nΟ πρόεδρος της Ένωσης των Γερμανικών Τουριστικών Γραφείων, J. Buchy, μιλώντας σήμερα κατά την ετήσια γενική συνέλευση του Συνδέσμου των Ελληνικών Τουριστικών Γραφείων, εμφανίστηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος για την πορεία των προκρατήσεων από Γερμανούς τουρίστες προς τη χώρα μας. Όπως τόνισε, σημειώνεται σοβαρή ανάκαμψη των μεγεθών και οι tour operators καταγράφουν διψήφια αύξηση στις πωλήσεις τους προς Ελλάδα. Επεσήμανε ότι τα γερμανικά τουριστικά γραφεία ενίσχυσαν φέτος τις προσφορές τους για Ελλάδα και περιμένουν μια καλύτερη χρονιά. Ο Μάρτιος, ως κύριος μήνας προκρατήσεων, και ενώ είναι στο τέλος του, δείχνει ακόμα δυναμική.\r\n\r\nΟ κ. Buchy τόνισε ότι είναι πολύ σημαντικό να διατηρηθεί αυτή τη στιγμή η θετική εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό. Είπε ακόμη ότι παρατηρείται μεγάλη ζήτηση στα ταξίδια ευεξίας, που αφορούν κυρίως μεγαλύτερες ηλικίες αλλά και στα ταξίδια μέσα σε πόλεις και παρότρυνε τους έλληνες να δώσουν έμφαση σε αυτούς τους δυο τομείς. Ένα σημείο που επεσήμανε ακόμη, είναι η πτώση της ζήτησης για πολιτιστικά ταξίδια στην Ελλάδα, γεγονός που δεν συνάδει με τον πλούτο και την ιστορία της χώρας. Συμβούλευσε όλους να εκσυγχρονίσουν αυτού του τύπου τις διακοπές, λέγοντας ότι οι πρακτικές στο ταξίδι έχουν πλέον αλλάξει και το τουριστικό προϊόν πρέπει να προσαρμόζεται στις ανάγκες και τις απαιτήσεις των ταξιδιωτών του σήμερα. Επίσης είπε ότι χρειάζεται η χώρα μας να ανανεώσει το marketing και την διαφήμιση της.\r\nTo προφίλ του Γερμανού τουρίστα\r\n\r\nΑναφερόμενος στο προφίλ του Γερμανού τουρίστα σήμερα, ο κ. Buchy είπε ότι παρατηρείται συνεχής αύξηση στα ταξίδια του. Το 2012 η αύξηση της εξερχόμενης τουριστικής κίνησης ήταν 5,5%, πάνω από το ποσοστό που είχε αρχικά εκτιμηθεί, ενώ η αύξηση στα ταξίδια μεσαίων αποστάσεων (συμπεριλαμβάνεται και η Ελλάδα) ήταν 8,5%. Τα χρήματα που ξόδεψαν οι γερμανοί τουρίστες στο εξωτερικό για το 2012 ανήλθαν σε 24,4 δισεκατομμύρια ευρώ. Για το 2013 η κίνηση από Γερμανία σημειώνει ήδη μονοψήφια αύξηση σε σχέση με πέρυσι, τόσο σε πωλήσεις και έσοδα, όσο και σε αριθμό τουριστών. Η μεγαλύτερη ζήτηση καταγράφεται στους προορισμούς της Μεσογείου και κυρίως στις Βαλεαρίδες νήσους, τη Μαγιόρκα και την Ελλάδα.

Ακολουθήστε το Alterinfo στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
PRODUCED BY WHISKEY